Eurofiber lanceert dit jaar de My Eurofiber portal

Vorig jaar hebben we op ons klant event onze “Open over 2020” meerjaren strategie gepresenteerd. In 2016 hebben we met succes vervolgstappen gezet op weg naar onze ambities om fans van onze klanten te maken, een uitmuntende organisatie neer te zetten en onze thought leader positie in de smart society uit te breiden. In 2017 gaan we hier onverminderd mee door. Als onderdeel van onze “Open over 2020” strategie lanceren we dit jaar de nieuwe My Eurofiber portal voor onze klanten.

Het afgelopen jaar hebben we flink geïnvesteerd in onze 24/7 bezetting op het Network Monitoring Centrum, zodat er altijd experts beschikbaar zijn hoe laat het ook is. En door onze nieuwe aansluitconcepten en een betere planningsmethodiek hebben we het afgelopen jaar 50% minder geplande werkzaamheden gehad. Ook zagen we in ons klanttevredenheidsonderzoek een verdere stijging in de Net Promotor Score (NPS) van +1 naar +5.

My Eurofiber portal

Onze ambities kunnen we alleen waarmaken als we continu onze dienstverlening blijven verbeteren. Daarom zijn we in 2017 volop bezig met het ontwikkelen van een vernieuwde My Eurofiber portal die dit jaar nog geïntroduceerd zal gaan worden.

De portal maakt het eenvoudiger om de belangrijke informatie te vinden die u nodig heeft. Deze persoonlijke omgeving biedt real-time inzicht in gegevens en facturen. Daarnaast kunnen er digitaal offertes worden aangevraagd en is er de mogelijkheid om direct bestellingen te plaatsen. Ook is hier gemakkelijk alle beschikbare nieuwsberichten en content terug te vinden.

Voor de ontwikkeling van de portal werken we nauw samen met specialisten. We hebben ook veel klanten gesproken en gekeken wat de belangrijkste knelpunten zijn. De portal wordt nu zo gebouwd dat deze gemakkelijk werkt en naar de persoonlijke wensen kan worden ingericht. Ook zal de portal na de lancering verder worden uitgebreid met nieuwe functionaliteiten.