Klanttevredenheid: Customer Operations Center wordt Network Monitoring Center

Eind 2015 heeft u de dienstverlening van Eurofiber met een 7,4 gewaardeerd. Een waardering waar wij als Eurofiber trots op zijn. Wij blijven onszelf echter uitdagen om onze dienstverlening te verbeteren, waarbij het klanttevredenheidsonderzoek waardevolle inzichten biedt.

U geeft aan zeer tevreden te zijn over de kwaliteit van ons netwerk, de klantvriendelijkheid en deskundigheid van onze medewerkers. Daarnaast geeft u aan dat het proces ten aanzien van Storingen en Geplande werkzaamheden ruimte biedt voor verbetering. In het eerste kwartaal van dit jaar hebben we dan ook uitgebreid aandacht besteed aan het verbeteren van laatstgenoemde processen.

Storingen en Geplande Werkzaamheden
De afgelopen maanden hebben we door middel van diepte-interviews met partners de zogeheten customer journey in kaart gebracht. Hierin staat vanuit een partnerperspectief in detail beschreven hoe men de deelprocessen Storingen en Geplande Werkzaamheden doorloopt, wat de ervaringen zijn, wat we goed doen en waar we onze processen kunnen verbeteren. Alle interviews hebben inmiddels plaatsgevonden en we werken nu aan het verbeterplan, waarover we u later graag meer vertellen.

Customer Operations
Daarnaast hebben wij flink geïnvesteerd in de 24/7 bezetting van ons Customer Operations Center. We hebben ons team van Incident Managers aanzienlijk uitgebreid en het functieprofiel van deze managers verzwaard. Ze hebben meer technische kennis in huis en meer oog voor communicatie. Hiermee zal de snelheid en de communicatie rondom het oplossen van incidenten verbeteren.

COS wordt NMC
Per 4 april krijgt dit Customer Operations Center dan ook een andere naam. Deze gaat vanaf die datum verder onder de naam Network Monitoring Center (NMC). De huidige telefoonnummers 0800 – 387 634 237 en Internationaal +31 (0)20-79 90 990 blijven ongewijzigd. We krijgen echter wel een nieuw emailadres: nmc@eurofiber.com

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen of opmerkingen hebben, dan staat uw accountmanager u graag te woord.