Klanttevredenheid: Customer Operations Center wordt Network Monitoring Center

Eind 2015 heeft u de dienstverlening van Eurofiber met een 7,9 gewaardeerd. Een waardering waar wij als Eurofiber trots op zijn. Wij blijven onszelf echter uitdagen om onze dienstverlening te verbeteren, waarbij het klanttevredenheidsonderzoek waardevolle inzichten biedt.

Customer Operations

We hebben flink geïnvesteerd in de 24/7 bezetting van ons Customer Operations Center. We hebben ons team van Incident Managers aanzienlijk uitgebreid en het functieprofiel van deze managers verzwaard. Ze hebben meer technische kennis in huis en meer oog voor communicatie. Hiermee zal de snelheid en de communicatie rondom het oplossen van incidenten verbeteren.

COS wordt NMC

Per 4 april krijgt dit Customer Operations Center dan ook een andere naam. Deze gaat vanaf die datum verder onder de naam Network Monitoring Center (NMC). De huidige telefoonnummers 0800 – 387 634 237 en Internationaal +31 (0)20-79 90 990 blijven ongewijzigd. We krijgen echter wel een nieuw emailadres: nmc@eurofiber.com

Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen of opmerkingen hebben, dan staat uw accountmanager u graag te woord.