• Slide

    Pon Dealer Groep

    Glasvezel is cruciaal bij transformatie naar ‘Dealer 2.0’

    Pon Dealer Groep

    Glasvezel is cruciaal bij transformatie naar ‘Dealer 2.0’

 “De vergaande digitalisering vraagt om flexibele dataopslag en een betrouwbaar, snel en veilig netwerk met genoeg bandbreedte voor nu en voor de toekomst.”
Rob op den Winkel, ICT-manager Pon Dealer Groep

Een digitale transformatie is voor autodealers geen optie maar een ‘must’. Het gedrag en de behoeften van klanten zijn daar de grootste aanjagers van. Zij komen nauwelijks meer vooraf naar de showroom om brochures te halen en auto’s te bekijken. Daarvoor is het internet als oriëntatiemedium in de plaats gekomen. En eenmaal in de showroom verwacht de autokoper dezelfde, digitaal geïnspireerde, ervaring.

Pon Dealer Groep, dealer van de automerken Audi, Volkswagen, Volkswagen Bedrijfswagens, Seat en Skoda, speelt daarop in met een keur aan innovatieve applicaties en het toekomstbestendige glasvezelnetwerk van Eurofiber.

De case: Pon Dealer Groep

  • Snel en betrouwbaar glasvezelnetwerk
  • Gewaarborgde continuïteit door redundante netwerkarchitectuur
  • Toekomstbestendig door grote schaalbaarheid
  • Solide fundament voor verwachte explosie in dataverkeer door vergaande digitalisering

.